Możliwość włączenia opcji dokonywania zakupów przez regularnie kupującego klienta w oprogramowaniu skierowanemu głównie do użytkowników firmowych/systemowych. Przy pomocy intuicyjnej aplikacji mobilnej klient będzie miał możliwość wyszukania i dokonania zakupu interesujących go produktów, również przy pomocy skanera kodów QR i kodów kreskowych. Dzięki funkcjonalności udostępnienia zaufanym klientom możliwości korzystania z aplikacji organizacja automatyzuje procesy zakupowe, oszczędzając tym samym czas swoich pracowników i zwiększając liczbę przyjmowanych zamówień
Możliwość szybkiej realizacji zakupów i zadań przez użytkownika systemu. Dzięki aplikacji mobilnej praca na przykład przedstawiciela handlowego ulegnie znacznej automatyzacji, a sam pracownik stanie się bardziej wydajny. Umożliwi mu ona składanie zamówień na rzecz klienta w jego lokalizacji w czasie rzeczywistym, proste zapisywanie i archiwizację kontaktów biznesowych, bieżące nadzorowanie procesu zakupowo-sprzedażowego oraz wiele innych opcji. Aplikacja obsługuje te same warunki sprzedaży, oparte na cennikach i rabatach, które dział sprzedaży wdroży do systemu. Zamówienia generowane przez przedstawicieli pozwolą na ich szybszą realizację, ponieważ wszystkie odpowiedzialne za obsługę działy w czasie rzeczywistym zostaną powiadomione. Jeśli kupujący spełnia warunki można natychmiastowo rozpocząć realizację sprzedaży na magazynie, bez potrzeby angażowania BOK. Jeżeli wymagana jest zapłata za zamówienie, kupujący może skorzystać z wygodnej płatności w systemie bądź zapłacić gotówką przedstawicielowi, który ręcznie odnotuje wpłatę w systemie, wydrukuje stosowne dokumenty i zainicjuje realizację zamówienia
Możliwość skanowania kodów QR i kodów kreskowych produktów przez pracowników i klientów za pomocą aplikacji obsługiwanej przez urządzenia mobilne (telefon, tablet). Aplikacja umożliwia przyjmowanie produktów na magazyn, śledzenie ścieżki przepływu produktu/wariantu czy też ustalenie jego lokalizacji w czasie rzeczywistym. Jej rozbudowane funkcjonalności umożliwiają między innymi szybkie składanie zamówienia, zlecanie wysyłek czy też wielowymiarowego ewidencjonowania towarów i dokumentów wraz z błyskawicznym dostępem do nich
Możliwość wykonywania kluczowych zadań przez użytkowników systemu, w tym między innymi przez przedstawicieli handlowych. Handlowiec jest w stanie w szybki i prosty sposób przedstawić klientowi ofertę, a także złożyć dla niego zamówienie z poziomu panelu administracyjnego w jego własnej lokalizacji. Wygenerowane listy zamówień są przesyłane do systemu w czasie rzeczywistym. Za pomocą aplikacji mobilnej przedstawiciel handlowy może również nawiązywać i gromadzić kontakty do klientów i współpracowników biznesowych, wraz z możliwością ich połączenia z narzędziem do zarządzania kontaktami CRM. Istnieje możliwość dodawania i archiwizacji notatek ze spotkań, dodawania i edycji danych oraz wiele innych funkcjonalności znajdujących się w panelu administracyjnym systemu, które mogą być dodawane bądź odejmowane zgodnie z preferencjami klienta. Organizacja pracy i sprzedaży od początku pozwala uzyskać wysoką jakość i wydajność w dziale obsługi klienta bez utraty danych
Możliwość stworzenia listingu grup kontaktów, wspomagających m.in. wysyłanie mailingów i newsletterów, przyznawanie zniżek i promocji itp. dla dedykowanych grup docelowych. Grupami kontaktów zarządza administrator odpowiedniego modułu systemu, który jest w stanie konfigurować grupy i je tworzyć, a także administrować ich członkami. Przypisanie klienta do grupy nie oznacza, że nie może być on traktowany indywidualnie, tzn. nie może mu być przyznana np. indywidualna zniżka lub wysłana oferta specjalna. Narzędzie połączone jest z systemem CRM, który ułatwia zarządzanie kontaktami administratorom systemu, przedstawicielom handlowym, opiekunom klientów itp.
Możliwość ręcznego dodania kontaktu do newslettera podczas edycji danych klienta. Wówczas zostaje wysłany automatyczny mailing z prośbą o potwierdzenie zapisu, a klient trafia do sieci kontaktów, którzy zostają powiadamiani np. o ważnych wydarzeniach w życiu firmy, promocjach itp. Kontakt można przypisać do grup kont, co ma wpływ na zniżki, rabaty, oferty, grupy mailingowe (to, czy i jaką wiadomość otrzyma klient)
Możliwość sporządzania notatek w systemie podczas pracy z klientem, zapisywania i archiwizacji ustaleń, uwag, wytycznych itp. w celu spójnej komunikacji i uniknięcia nieporozumień. Historia notatek może zostać udostępniona innemu użytkownikowi, który zastępuje poprzedniego pracownika. Każda z notatek może generować dla członka organizacji zadanie, które pojawi się bezpośrednio w jego kalendarzu, umożliwiając przydział zadań większej ilości osób jeszcze podczas rozmowy z klientem. Organizacja pracy i sprzedaży od początku pozwala uzyskać wysoką jakość i wydajność w dziale obsługi klienta bez utraty danych
Możliwość błyskawicznej modyfikacji danych klienta przy znacznej oszczędności czasu. Edycja kontaktu połączonego z kontem systemowym jest równoznaczna ze zmianą danych konta firmowego. Administrator, zmieniając dane kontrahenta np. w aplikacji mobilnej, edytuje je jednocześnie we wszystkich miejscach systemu
Możliwość złożenia klientowi indywidualnej oferty składającej się z produktów dostępnych, niedostępnych oraz takich, których nie ma w sprzedaży ogólnej. Daje to sposobność sprawdzenia, czy zaistnieje popyt na produkt potencjalnie wprowadzony do sprzedaży. Oferty mogą być przedstawiane klientom za pomocą mailingów, w formie automatycznie generowanych plików pdf, a także osobiście w ich lokalizacji przez przedstawicieli handlowych (za pomocą aplikacji mobilnej). Oferta w pdf może zostać zindywidualizowana pod kątem graficznym i wysłana do klienta z możliwością negocjacji przez system, który umożliwi obliczenie narzuconego zysku z oferty, wolumenu sprzedaży. Funkcjonalność ta pozwoli na zachowanie ciągłości negocjacji sprzedaży w jednym wątku oraz kontrolowanie rentowności danej transakcji
Możliwość nadawania ofertom statusów i zarządzania nimi. Przeglądanie ofert jest ułatwione dzięki intuicyjnym filtrom, które ułatwią użytkownikom systemu uzyskanie czytelnej informacji dotyczącej etapu realizacji oferty. Spójnie z systemem CRM zarządzanie i przypisywanie zadań do ofert staje się proste, czytelne i znakomicie zorganizowane, a przekazywanie lub rozdzielanie zadań pomiędzy użytkowników wraz z systemem priorytetów wspiera efektywność sprzedaży
Możliwość konfigurowania zawartych w ofercie danych produktu, takich jak parametry lub dodawanie indywidualnych tekstów w wielu językach. System ofertowania KingAPP® pozwala na tworzenie ofert w językach obcych bez konieczności tłumaczenia i znajomości danego języka
Możliwość ręcznego tworzenia spersonalizowanej oferty dla klientów przez użytkowników systemu, w tym przedstawicieli handlowych, również za pomocą aplikacji mobilnej. Administrator w prosty sposób będzie mógł dodawać lub odejmować produkty, które chciałby przedstawić w ofercie danemu klientowi bądź grupie klientów, edytować ją wizualnie czy też merytorycznie. Stworzenie oferty opartej na danych produktów i wcześniej przygotowanych modułach jest efektywne i szybkie
Możliwość dodania do zamówienia warunku, np. oczekiwanej daty dostawy, ceny minimalnej zamówienia, podzielnych płatności bądź płatności "od ręki" czy rabatów procentowych
Możliwość kierowania do klientów/segmentów klientów dedykowanych ofert z wybranymi specjalnie dla nich produktami na zdefiniowanych przez firmę warunkach. Z oferty (również w PDF) można generować bezpośrednio zamówienie lub kontrofertę w celu negocjacji cen i warunków transakcji. Narzędzie jest wspierane przez mobilną aplikację KingAPP® i pozwala na spersonalizowaną sprzedaż wielu klientom jednocześnie
Możliwość kierowania do klientów/segmentów klientów dedykowanych ofert z wybranymi specjalnie dla nich produktami na zdefiniowanych przez firmę warunkach. Z oferty (również w PDF) można generować bezpośrednio zamówienie lub kontrofertę w celu negocjacji cen i warunków transakcji. Narzędzie jest wspierane przez mobilną aplikację KingAPP® i pozwala na spersonalizowaną sprzedaż wielu klientom jednocześnie
Możliwość wystawiania i edycji faktur FVAT, pro forma, zaliczkowych, zadatkowych (w wybranych krajach), korygujących przez administratorów systemu (pracowników działu księgowości, sprzedawców, przedstawicieli handlowych itd.). Dostępna jest również opcja pełnej automatyzacji generowania wszystkich rodzajów faktur, a także możliwość wystawiania dokumentów za pomocą aplikacji mobilnej w lokalizacji klienta (w przypadku posiadaniu odpowiedniego sprzętu)